söndag, september 09, 2007

Det doftade gräs



Idag besökte jag DM-budkavlen. Det var väl ungefär i det perspektivet som ni ser på kortet som jag betraktade allt som hände. En massa ben for förbi och sen var det inte mycket mer än så. Det är ju inte så lätt att få bättre blick över tävlingen när man redan ligger ner som jag gör. Men vem är jag att klaga. Jag är nöjd över att ha varit där och att spikskor är förbjudet. Jag minns mycket väl hur det kändes att få ett par 12mm spikar i ryggen, när folk trampade på en, förr i tiden.

2 Comments:

At 9/09/2007 8:08 em, Anonymous Anonym said...

Aha var det där du var, jag som letade och letade efter dig. Hade tänkt tala om hur många vi skulle komma på tisdag.

 
At 9/09/2007 9:10 em, Anonymous Anonym said...

Jag trodde det var DU som satte dobbarna i ryggen på folk förr. Fortfarande kan man se akupunkturliknande sår på medelålers föredetta i herrduschen. Men det kan lika gärna har hårdingar som inte springer runt ett grönområde

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se