lördag, september 22, 2007

En morgon som alla andra

När jag vaknade i morse kände jag inte igen mig själv. Men sen frågade fru AspLövet varför jag stod och tittade på en Shrek-plansch i Miniknatarnas rum. Jag skakade av mig olustkänslorna och tog en banan till frukost. Medans jag tuggade mig neråt funderade jag på om medeldistansen inte borde byta namn till medelmåttligdistans. Jag menar. Har vi inte haft medeldistansnamnet lite väl länge nu? Dessutom kunde alla som vinner en medelmåttligdistanstävling, långt ord, kalla sig "Landets bästa medelmåtta".



Ser ni vad fet jag ser ut på bilden? Trippelhakorna slåss om uppmärksamheten. Jag önskar att jag kunde säga att kameran lägger på 10 kg. Sanningen är att jag photoshoppade bort 10 kg men fick ändå inte fram bättre slutresultat än det här.