tisdag, september 11, 2007

FÖRJUK08LA

Välkomna till FÖRJUK08LA, sa jag till den församlade skaran av löpare och hoppades att jag inte skulla bli lynchad efter tävlingens avslut. Med 30 sekunders startmellanrum tog det bara 15 minuter att få iväg alla löpare och jag kunde varva ner tillsammans med en gråmulen kväll och ensamheten. När löparna strömmade i mål hann jag nätt och jämnt räkna ut tiderna innan det var tomt på TC igen. När jag åkte hem hade mörkret omfamnat mig så jag behövde inte smyga längs med husväggarna längre. Det är inte lätt att vara folkskygg. Hur löparna skötte sig? Jodå! En och annan hade nog nästan kunnat matcha AspLövet på den tiden det begav sig. Men bara nästan. Vad gäller lynchningen så vågade ingen kasta första stenen. Kanske var dom rädda för mig. Eller så tyckte dom synd om mig. Förmodligen det senare.

3 Comments:

At 9/11/2007 9:12 em, Anonymous Anonym said...

Här kastas fan inga stenar!

Stort enormt jättetack för ikväll!

 
At 9/11/2007 9:14 em, Anonymous Anonym said...

Det var jag som var anonym, men det vill jag inte vara jag vill hylla offentligt :-D

 
At 9/11/2007 9:14 em, Anonymous Anonym said...

Fan vilken skön karta, Att du fått med Vaasa, Pori, Helsinki osv...

Hur mycket kostar du för en övergång till vår klubb. Vi behöver verkligen en lagledare som du. Vad sägs om en Låda Lappin 5.2% och Mintu ?

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se