tisdag, september 25, 2007

Kartor på bloggen

Nu har jag ont i huvudet. Har spenderat stora delar av sista tiden i livet med att gå igenom hela min blogg. Fokus har varit på att katalogisera alla kartor och kartklipp jag lagt upp här. Alla andra inlägg har jag blundat för eftersom det står så mycket skit på den här bloggen att man tvivlar på skribentens vett. Hursomhelst är jag klar och kan konstatera att till dags datum finns det.

65st tävlingskartor från AspLövets karriär

65st klipp/str från tävlingskartor från AspLövets karriär

70st kartor/kartklipp (träningar, int. kartor, gamla kartor etc)

Summa sumarum 200 kartor/kartklipp på bloggen. Ändå har jag bara naggat kartpärmarna i kanten. I den här taken har jag kartor en bra bit in i H45-karriären. Bäva månde AspLövets bittra förstånd. Bäva månde mänskligheten.