tisdag, september 18, 2007

Långsträckor

Jag har sett en massa underbara långsträckor nu i dagarna. På klassisska SM, på Finska nattmästerskapen, på massa klassiska DM-tävlingar runt om i landet och på en bana nere från kontinenten. Långsträckor blir jag glad av. Jag låtsas själv att jag springer dom här sträckorna. Fort och hårt och rätt och slätt, fast ibland är det så klart kuperat, men problemet är att jag aldrig kommer fram utan det är så långa sträckor att dom aldrig tar slut så jag tar slut först och sen stänger jag av datorn och så lugnar allt ner sig. Fast nu sitter jag här på jobbet med datorn avstängd och törs inte slå på den för då är jag fast i långsträckorna igen men slår jag inte på datorn så kan jag inte jobba. Jag tror jag måste fråga chefen vad jag ska göra. Eller så sitter jag bara tyst framför den svarta skärmen resten av dagen och hoppas att allt ska vara som vanligt imorgon.

5 Comments:

At 9/18/2007 12:37 em, Anonymous Anonym said...

Det var ju bra att du hittade något positivt med de finska nattmästerskapen...

 
At 9/18/2007 1:12 em, Anonymous Anonym said...

Vis dem til oss! Vi vil også se!

 
At 9/18/2007 7:14 em, Blogger AspLövet said...

Hallå! Ska jag hålla handen när ni går på toan också? Nu får ni skärpa till er lite. Klicka er in på World of O och klicka på varenda länk så hittar ni såväl underbara banor som totala bottennapp.

 
At 9/19/2007 5:16 em, Anonymous Anonym said...

Visserligen bara en träning. Men ändå lite att fundera på.

http://www.ikhp.se/orientering/routegadget/cgi-bin/reitti.cgi?act=map&id=8&kieli=

 
At 9/19/2007 6:21 em, Blogger AspLövet said...

Anonym>> Ser riktigt trevligt ut. Men var det inte lite onödigt med den korta sträckan till 3:an?

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se