tisdag, oktober 23, 2007

En hjälpande hand #5

Linus Karlsson-Mood är bidragsgivare nummer 5. Han skickade en karta från Slovenien. OOC 2002 gissar jag. Sanna mina ord om man inte blir full av att bara titta på den här kartan. Och med full menar jag lycklig. Om jag haft en hel kropp, pengar, tid över och ett par rena kalsonger på mig hade jag stuckit dit ner på en gång. Nu får jag nöja mig med att räkna hur många gropar det finns på karta. Det kommer ta ett tag. Fördelen med det projektet är att jag slipper tänka på mitt liv.

2 Comments:

At 10/23/2007 3:46 em, Blogger Jan Kocbach said...

Been there, done that;-) Fantastisk terreng - jeg bommer alltid minst 5 minutter på en post på det kartet, og det er ikke fordi kartet er dårlig!

 
At 10/23/2007 9:28 em, Anonymous Anonym said...

Lokalt tecken: Ursus Arctos dvs. brunbjörn. Skumt värre, brukar inte dom röra på sig?

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se