fredag, oktober 26, 2007

Facebook

Hörrni! Det här med Facebook. Ska det verkligen va något att ha? Jag har läst och hört så mycket om att man får nya vänner och återknyter kontakter med gamla bekanta med hjälp av Facebook. Jag tänkte att det kanske var ett sätt för mig att få kontakt med likasinnade. Skaffa en Gubbvadsförening på ett enkelt sätt. Därför gjorde jag slag i saken och skaffade mig en sån där egen Facebook. Det var lite meck att få den att sitta fast, men med gummisnoddar och tejp gick det bra till slut. Men jag tycker att det är så jävla svårt att se vart jag går när jag kör Facebook. Och inte fan har jag träffat varken gamla eller nya vänner.

Jag tror att det är bluff och båg hela grejen.

BLUFF och BÅG!!

HÖR NI DET!!



2 Comments:

At 10/31/2007 5:47 em, Blogger Jakob said...

Hmm, har du möjligen gått på LiU eftersom en sådan logga skymtar på din facebook?? =)

 
At 11/01/2007 11:23 fm, Blogger AspLövet said...

Jakob>> Nope. Jag har obildad som en fanatiskt religiös högerextremist utan att för den skull ha deras åsikter.

Boken på mitt ansikte är "Merge in Transit - A non-stock distribution structure" skriven av Hans Norelius. Utgiven av, precis som du noterade, Institute of technology (Linköpings universitet) Jag fick den på en kurs jag gick här på firman en gång för länge sen.

Att det står AspLövet på framsidan är bara ett photoshopjobb av mig.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se