onsdag, oktober 10, 2007

Som en gummisnodd

Fick nya O-ringen tidningen med posten idag. Det är väl en OK tidning. Men O-ringen 2008 verkar bli mer än OK. Mycket mer. Ser kartprover från etapperna och tänker bara en tanke. Där vill jag också vara med. Mer än något annat. Men så blir det naturligtvis inte. Min snara framtid har istället införskaffats på Rusta för 159 kr. En träningssnodd som jag satt fast i köksbordet. Jag tränar benen men monotona rörelser och funderar på vad fan jag håller på med. Känner mig som Henrik Dagård från TV-shop. Kanske vore det bättre att hänga sig i snodden. Förmodligen skulle den gå av innan den gjort tillräcklig nytta.

3 Comments:

At 10/11/2007 2:32 em, Anonymous Anonym said...

Du kunde fått en billigare och troligen bättre + träningsråd av mig! Men BÄTTRE är väl inget för asplövet!?!?!?

 
At 10/11/2007 2:34 em, Blogger AspLövet said...

Billigare än Rusta!? Kom igen Dalis! Vad skulle det kunna vara?

 
At 10/11/2007 8:24 em, Anonymous Anonym said...

Gummiband tänkte jag på. Men om du tränar BENA så kanske du har en träningssnodd á la thighmaster. Vojvoj asplövet börjar träna...vänta nu du kanske alltid har tränat med allehanda tv-shop grejer...klart rehaben tar lååång tid. Men thighmaster fabrikörerna och alla andra måste ju också leva...

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se