tisdag, november 20, 2007

Refuserade kartor 3

Den här varianten var faktist med ganska länge i utgallringen, men den föll ifrån till slut. Själva banvarianten är nog inte så långt ifrån en eventuell slutgiltig bana om jag valt denna karta. Noteras bör att dom kartvarianter som jag visat upp här bara är "extra-slingan" från vätskekontrollen. Fram till vätskan och hem därifrån (7-8 km) kommer jag nog ha en vanlig karta. Det blir alltså bara dom tuffare löparna som bjuds på en specialkarta. Det är min melodi här i livet. Belöna dom som visar lite extra jävlar-anamma. Latahundar och lipsillar får bara det absolut enklaste som går att erbjuda.

1 Comments:

At 11/20/2007 3:16 em, Anonymous Anonym said...

X files stämning. Nu börjar det likna nått! Säger jag som tycker det blir för svårt och kommer att stå kvar vid 6:e och smaska.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se