tisdag, november 20, 2007

Refuserade kartor

I mitten av december arrangerar jag en långdistansorientering för klubben. Jag har funderat och filosoferat på vad jag ska bjuda på för intressant övning. Eftersom det går i hemmaskogen vill man ju gärna bjuda på något annorlunda. Jag har jobbat mig igenom en famn full av varianter men igårkväll klickade det till. Det kommer att bli ett mästerverk. Jag får ofta såna ideér. Mästerverk. Ibland är dom så bra att ingen annan förstår dom. Man ligger så att säga på en helt annan nivå än motionärs-svensson. Hursomhelt tänkte jag att det kan väl inte skada att visa upp dom varianter som inte höll måttet i min gallring. Därför kommer jag bjuda på lite kartövningar som INTE kommer finnas på årets Julmust (namnet på min långdistansträning). Dom lite sämre övningarna helt enkelt. Vad gäller banan på nedanstående karta så är det bara en testinritning och inget banläggning jag hade bjudit på.

6 Comments:

At 11/20/2007 10:24 fm, Anonymous Anonym said...

Om detta är ett skrotat förslag så ser jag verkligen fram mot den 15 dec!!
Även fler ratade varianter är "läsvärda" iaf om de är lika bra som denna.
Är bloggens trogna läsare inbjudna till Julmusten? Ja menar förutom de närmast sörjande.
Looking forward!

PS Sanningens minut är nu nära.

 
At 11/20/2007 10:28 fm, Anonymous Anonym said...

Ja den här banan såg alldeles för lätt ut :)

 
At 11/20/2007 11:31 fm, Anonymous Anonym said...

Den är INTE bra. För positiv på någe sätt. En sol eller nån stjerna verkar lite för mycket.

 
At 11/20/2007 11:52 fm, Anonymous Anonym said...

Du skulle bjuda på 1:20 000del utan stigar och planbild. Eller ännu bättre, ta bort stigar och planbild samt hitta på lite egna "nya" grönområden, hyggen och stigar lite varstans.
Fast det kanske inte infödingarna går på.

 
At 11/20/2007 4:04 em, Anonymous Anonym said...

Varför finns det ingen galning som utsätter oss för såna här påhitt i vår tråkiga förening??

 
At 11/20/2007 11:24 em, Anonymous Anonym said...

vill ni ha honom? vi funderar nämligen på att rensa ut lite bland allt skräp vi har. om inte kan ni få en gammal mulltoa och ett par pannband istället.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se