torsdag, november 08, 2007

Somnade jag till lite?

AspLövets liv sket sig igårkväll.

Jag hade för avsikt att göra ett nytt försök att ta Baddaren efter jobbet men plötsligt var klockan för mycket. Fattade ingenting. Hur kunde JAG tappa tiden som inte gör annat än sitter av tid. Det är ju liksom det mitt liv går ut på numera. Sitta stilla medans tiden rullar förbi utanför mitt fönster. Ibland tittar jag på klockan och konstaterar, OJ! Där gick det en minut till. Snabbare rör sig inte AspLövet.

Men igår. Vad fan hände? Förstår fortfarande inte var dom där minuterna försvann. Jag fick ta av mig mina supertajta speedos och klä på mig för skogspromenad istället. 50 minuter friskluft blev det istället för kallsupar. Inte sämre. Bara annorlunda. Jag sov sen på det oroligt hela natten.

OJ! Där gick det en minut till.

Livet rusar fram här i högerfilen.