fredag, december 07, 2007

En rätt OK öl

Jag tror att jag att jag har hittat den absolut bästa orienteringsölen. Tänk dig tanken att du blandar alla omöjliga och möjliga julkryddor i en skål. Sen trycker du ner en eller flera enbuskar i blandningen och rör runt tills du blir trött. Ungefär så smakar ölen Nøgne Ø God Jul (Grön etikett) En fantastisk öl. Känn sen smaken av att du tuggar på en enbuske samtidigt som du får en uppsjö av julkryddor i munnen. Lite bättre än bäst helt enkelt.

Hade jag inte planerat att träna imorgon hade jag druckit fler.

1 Comments:

At 12/08/2007 1:24 fm, Blogger Kart-Bosse said...

Okej då, jag skall sluta att göra reklam för Alhambra. Den här verkar rivigare. Grön etikett, snudd på oframkomligt, låter lovande.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se