torsdag, januari 31, 2008

Jag trampar i brist på annat.

Idag rörde jag lite på mig igen och det är nästan, men bara nästan, som jag skulle kalla det träning. 90 minuter på träningscykeln blev det men som vanligt, för att spara på knäna, väldigt lågt motstånd. Jag blev i alla fall svettig och roade mig med att titta på tv. "Du blir vad du äter". Vilket jävla fett program. Inte ens jag skulle platsa där även om hela spegelbilden wobblar när jag står och skakar mig naken framför spegeln.

Imorgon är det förresten invägning i min "Fettjakt". Fast bara en radiokontroll då riktiga tävlingen pågår till 1 juni. Jag har ju egentligen dragit igång den för att få en slimmad trupp till Jukola men för att visa upp god vilja så ställde jag upp själv också. Jag var ju faktist lite elak måste jag erkänna eftersom jag startade tävlingen den 1 december. Jag gissar att det inte direkt blev svältföda för gubbarna över jul och nyår. Nåja. Min gissning är att jag själv har gått ner 1,5 kg. Vi får väl se om jag får rätt imorgon.