lördag, februari 09, 2008

AspLövet intervjuar en Hängpung

AspLövet tog tag i en Hängpung och frågade rakt på sak om smuts och mygel.


Tjena Hängpungen!
- Hej

Hur känns det att ha fått ett sånt ofördelaktigt rykte?
- Vadå ofördelaktigt, nu förstår jag inte vad du menar?

Jag menar, ingen gillar ju en hängpung.
- Inte? Men jag har ju inte gjort något fel. Jag hänger ju bara.

Precis! Är inte det litegrann mot reglerna att hänga?
- Det visste inte jag. Det är ju inte så att jag bett om att bli en hängpung.

Inte bett om! Vad Fan! Kom inte och skyll på den gamla arv och miljöklyschan nu va?
- Men min pappa var också en hängpung. Mycket större än jag faktist.

Vad fan snackar du om din jävla fuskare! Du borde fan få en spark på pungen.
- Va?

Nu lägger du av att åka på en räkmacka bakom bättre orienterare. Spela inte oskyldig nu.
- Orientering? Jag har aldrig orienterat. Jag är ju bara en hängpung. Vad pratar du om?

KÄFTEN!
- Men....

Nu skiter vi i det här. Hängpungar förtjänar inte någons respekt.


Jag gick hem och kände mig som en överfull Baja-Maja. Det finns bara två saker som får mig att känna så. Hängpungar och Tequila/Tabasco-fylla