tisdag, februari 12, 2008

Gästrikland

Jag har inte sovit så mycket i natt utan hostat slemmiga småstenar mest hela tiden. Det rullar ett klapperstensfält i bröstet och jag förbannar mig själv och min veka kropp ända bort till Gästrikland.

Inte blir det bättre när jag masar mig upp och placerar mina bara fötter på hallgolvet heller. Miniknatarna verkar ha dragit in halva sandlådan från gården och knastret under mina fötter får mig att längta bort.

Vi säger väl till Gästrikland då.

Dom har ju i alla fall sten där.

1 Comments:

At 2/12/2008 5:22 em, Anonymous Anonym said...

Härligt!! Nästan helt prickfritt.

Lite slarvig utgång från 2:an och 9:an?

Svagt vänster (direkt) från 2:an, ovanför tjockkurvan, hade sparat några höjd och löpmeter (20 sek?).

Ut från 9:an, lätt höger. Körvägen 150 meter, 2:a släpstigen gör det lättare att få stigsnutten genom det ljusgröna, sedan mer rakt på sista tredjedelen, få nån meter på släpisarna utför. Där är en 35-40 sekunder till....

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se