fredag, februari 08, 2008

Management by Perkele

Idag fick jag ett tjockt kuvert på posten. I kuvertet fanns det inget meddelande utan bara en t-shirt. En högkvalitativ sak med ett klassiskt tryck.

MANAGEMENT BY PERKELE / M-A Numminen

Jag förstod direkt vem den var ifrån och att det inte på långa vägar var en tillfällighet att jag fick just den t-shirten. Det hela hör nämligen ihop med mina coachförberedelser till JUK08LA.

MANAGEMENT BY PERKELE

En fantastisk slogan som jag här och nu snor och utnämner som min egen. På Juk08la kommer det bli Perkele! Från att mina löpare sätter foten på båten tills att dom åter står på Svensk mark. Däremellan är det bäst att dom håller sig i skinnet annars...

PERKELE!!

Personen på bilden är lika fet som bred. Något som inte bara oroar utan även roar

1 Comments:

At 2/13/2008 10:44 em, Anonymous Anonym said...

Hakka pääle!!!!!!!!!!!!!

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se