söndag, februari 17, 2008

Nu lägger vi det här bakom oss

Ja fy fan! Efter 8 dagar helt under isen är man åter på banan. Nu ska jag köra i 180 rakt in i väggen. Är less på att vara sjuk. Är less på att inte träna. Är less på att inte kunna träna. Är less på att vara less på att inte kunna göra någonting. Är less på att behöva skriva dag ut och dag in att jag är less. Är less på ordet less. Nu jävlar ska jag ta tag i saker och ting häromkring. Det blåser vårvindar hemma hos AspLövet.

Mitt liv ska vara som en sjuhelvetes tallhedskörning!!

Som 1986 på Rehns tävling.


Så jävla hårt ska det gå....

..om inte på annat sätt, så i tanken.

3 Comments:

At 2/17/2008 9:36 em, Anonymous Anonym said...

Åh, fy fan. Läckert!

 
At 2/18/2008 7:46 fm, Anonymous Anonym said...

Aspl.>> Var det du som spelade tuba i andra generationen i ABB-hallen i lördags?:-) Tyckte du var lite rundare men du har ju talat om att du inte tränat så mycket på sistone? Jag hade iof sig väntat mig mer en låt som påsken-memma, koskenkorva!

 
At 2/18/2008 8:42 fm, Blogger AspLövet said...

Tyvärr inte. Jag var killen med blockflöjten. Eftersom blockflöjt är lite mesigare än tuba så fick jag stå i korridoren och spela så att ingen skulle se mig.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se