fredag, februari 29, 2008

Nu skiljer jag mig

AspLövet har beslutat sig för att bryta upp med en kär gammal vän. Det har varit en trevlig bekantskap men på sista tiden har det mest handlat om ångest och ånger för min del. Det är jobbigt att känna krav när det egentligen inte finns krav. Sån är jag, vilket förvånar mig själv mer än någon annan förmodligen. Kraven kväver och kväker för att sen spotta ut mig ännu lite trasigare. Så inom kort kommer AspLövet dra sig tillbaka till sin egen lilla bubbla. Det kan spåra ut totalt eller så tynar jag bort som en sönderdikad Finsk mosse.

Ni vill nog inte vara här när det händer.

Hej då!

1 Comments:

At 2/29/2008 9:19 em, Anonymous Anonym said...

Du vet sannsynligvis best selv, men du skal vite at det finnes en del av oss utenfor boblen som håper den vil sprekke ganske snart. ..på en befriende måte! Lykke til i alle fall!

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se