måndag, februari 18, 2008

Så här kul var det

3 Comments:

At 2/19/2008 7:26 fm, Anonymous Anonym said...

Blev Väsby med i Attunda? Ny klubbdräkt? Några nya namn i styrelsen? Vad fick du för hedersuppdrag? Hade valberedningen namn på alla poster? Reste sig någon och tog upp en besvärlig fråga? Kostade eliten för mycket 2007? Ska fikabrödet bli 5 kr dyrare i klubbstugan?

Men framförallt borde inte stigen gå på åsen eller har infödningarna bråttom ner till krokodilerna?
:-)

 
At 2/19/2008 8:46 fm, Anonymous Anonym said...

Morsning korsning AspLövet. Din karta (eller ska jag säga årsmötesanteckningar) var så underbar att jag inte kunde låta bli att drömma iväg till augusti och samtidigt göra om den lite:

http://www.teamstarcus.se/2008/02/19/bammkarta/

Tänk att få springa den banan!

PS Utgick från att kartan inte skulle användas till någon viktig tävling och att den inte var copyrajt-skyddad DS

 
At 2/19/2008 10:00 fm, Blogger AspLövet said...

vj-l>> Stigen skråar sig fram här i livet till min stuga uppe i högra hörnet. Det är lättare att få blodblåsor på fötterna om man springer på skrå istället för att åsa sig fram.

Från Åresmötet kan jag avslöja att AspLövets planer på att avveckla sig själv går dåligt och att Attundafrågan ska stötas och blötas i 10 år. Sen kommer vi nog på att vi är körda hur vi än gör så då kan vi göra viktigare saker med våra liv istället. Eller nåt sånt, jag lyssnade inte så noga på debatten.

pälle>> Så ska en bana se ut.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se