onsdag, februari 20, 2008

Torktumla?

Näeee fan heller! Det verkar vara någon sorts kvällssjuka jag råkat ut för. Har mått skapligt hela dagen men så fort jag låste upp dörren hemma drabbades jag av någon sorts helvetisk sjukdomspsykos. Precis som igår. Det bubblar och fräser under skinnet och jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Jag gick ut på terassen för att få friskluft men det hjälpte föga. Desperat funderade jag på sätt att få ett slut på eländet. Gick in och öppnade ungnen men när jag tände tändstickan, som jag hade med mig in i ugnen som jag krupit in i, insåg jag att vi inte har gasugn. Det ska inte ens vara lätt att ta livet av sig tydligen. Skit och klapperstensfält också! Sen kom jag på att jag aldrig provat att torktumla mig själv. Det finns ett torktumlingsprogram som heter "Sport". Det kan ju vara värt att prova tänkte jag. Vem vet, kanske tumlar jag inte bara bort sjukdomen inne i min kropp utan gubbvaderna och gubbknäna slungas friska på samma gång.

Så nu sitter jag här i torktumlaren med luckan igendragen.

Men vem fan ska starta maskinen?

4 Comments:

At 2/21/2008 1:00 fm, Anonymous Anonym said...

Tur att du har trådlöst Internet så att du kan fortsätta blogga inifrån torktumlaren...
Då kan du väl också skicka ett mail till nå´n vänlig själ som kan komma och trycka på startknappen.

 
At 2/21/2008 10:21 fm, Anonymous Anonym said...

Medan du väntar på att tumlaren ska gå klart har jag ett tips.
http://www.korpen.se/gavle/t3.asp?p=1410331

 
At 2/21/2008 1:02 em, Blogger AspLövet said...

reykard>> Inte illa. Men man frågar sig hur dom gör med spurtpriserna inne i spinningsalen. Vinner inte dom som har cyklarna i främre raden ganska lätt varje gång?

 
At 2/21/2008 3:25 em, Anonymous Anonym said...

asplövet>>den som är där får se...

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se