lördag, mars 29, 2008

En keps

"Mer om det senare"

Ibland får man lida pin om skallen inte är fin. Jag var just påväg att stupa i säng när jag läste vad jag skrivit. "Mer om det senare". Helvete!! Nu är det senare. Mycket senare. Inte imorgon eller en annan gång utan "senare". Hursomhaver. Under kvällens begivenhet dök plötsligt Alternativets egen SG upp med en present till allas vår egen AspLövet. Man blr tårögd och vill inget mer än gråta ut mot någons axel. Undrar om Salma Hayeks axel är ledig? Förmodligen inte. I alla fall kom SG men en present till mig från OK Lalle. Vad ska man säga. Tydligen uppskattar OK Lalle mina ansträngningar inför Juk08la mer än klubben egna löpare.

Kepsilainen ja AspLövet



Vad säger man?

1 Comments:

At 3/29/2008 6:29 em, Anonymous Anonym said...

Look a like, a lot like... Numminen...smittar det? Kepsen é snygg iallafall.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se