onsdag, mars 12, 2008

En stor whiskey, stavas whiskey

Jag har mått jävligt kackigt ikväll. Och vad kackigt nu betyder har jag ingen aning om. Först tog jag två tabletter med Omega-3. Ingen reaktion. Sen tog jag två tabletter med Ipren. Mådde lika illa som en ifrånsprungen vardagsmotionär. Sen hällde jag upp en rågad 6:a i whiskeyglaset. Och en till. Och en till. Sen tappade jag räkningen. Blicken vimsade runt som den aldrig sett.. Aldrig sett...

Nu tappade jag tråden...

Kuken!

Inte världens bästa svordom men vem är jag att klaga.

2 Comments:

At 3/13/2008 9:37 fm, Anonymous Anonym said...

Konstigt, verkar ju nästan vara epidemiskt - hade en liknande afton igår med hastigt uppkommen feber och halsont.
Dock inge pillertriller men lite ond saft tog jag eller "Emelie-metoden" utan att spotta ut (efter Emelie Öhrstig som kvällen före sitt VM-guld på sprint fick lätt halsont och gurglade halsen varannan timme med lagledarens medhavda wirre, som sedan spottades ut).
Min dryck stavas dock whisky!

 
At 3/14/2008 4:21 em, Blogger AspLövet said...

Det är rörigt det där med stavningen. Kan vi inte bara kalla skiten "stänkare"

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se