söndag, mars 09, 2008

Juk08la går käpprätt åt helvete

Jag har ju lagt ner lite energi, det lilla jag har kvar av den varan, i mitt JUK08LA-projekt. Peppat, styrt och donat mest ända sedan september förra året. Som självutnämnd coach hade jag riktlinjerna klara. Klubbens bästa löpare skulle åka med för att kanske en sista gång visa att så jävla usla är vi inte. Det har gått bra men nu när det är mindre än tre månader kvar inser jag plötsligt att klubbens tre bästa löpare har hoppat av projektet. Dom hade viktigare saker för sig sa dom.

Jag tror helt enkelt att dom inte gillar mig.

Jag tror inte att det finns några kvar nu.

Som gillar mig alltså.

3 Comments:

At 3/09/2008 5:58 em, Anonymous Anonym said...

Trodde jag var klubbens bästa!
Men tydligen räknas man bara in bland klubbens medel måttor.
Lika bra att man satsar på någon direkt bana till våren för i någon Elitklass lär man ju inte platsa i.
Lika bra att bli en bitter fläskbergslöpare!

 
At 3/09/2008 6:44 em, Blogger AspLövet said...

Jag har pratat med Fläskbergsstyrelsen och dom sa att det finns bara kvoterat för "en bitter jävel" så du får allt vara go och glad och ladda för en lång sträcka på Jukola.

 
At 3/10/2008 9:10 fm, Anonymous Anonym said...

Vaddå? Jag är ju kvar i satsningen?

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se