söndag, mars 02, 2008

Komik blir tragik

Jag hittade en bild från 2005 på hårddisken och insåg att det som var tänkt att bli en komisk analys av MicrO istället handlade mer om dom tragiska efterföljderna. Personen på bilden, MtP, blev intvingad som statist av AspLövet. Traumat och skammen över att vara med i detta sammanhang gjorde att han la av med orientering. Mig veterligen har han inte sprungit en enda orienteringsträning eller tävling efter den där jävla höstdagen.

Det var ju det jag sa.

Allt är mitt fel.

1 Comments:

At 3/02/2008 7:34 em, Blogger M.t.P. said...

Det berodde nog mer på att jag fick en allvarlig känning av gubbvader och efter att ha följt dina problem med dessa år ut och år in så insåg jag att det var lika bra att lägga av på en gång.

Satsa på fiske istället Asplöv1, det har jag gjort.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se