onsdag, mars 05, 2008

Skorna kan bli dina

Sådärja...

Nu har jag skakat av mig alla krav och kan på allvar köra bloggen i botten.

Och då menar jag kvalitetsmässigt i botten.

För att fira det så skänker jag bort ett par spikskor i stl 6. Det är dom som ni kan se på bilden nedanför (The Swede Sixteen) fast i verkliga livet är dom röda och utan extratext.

Den som bäst motiverar, i kommentarerna till detta inlägg, varför just du ska ha skorna får dom hemskickade på posten helt gratis. Jag är enväldig domare och ger mitt beslut bland kommentarerna på fredag.

Nu jävlar ska här krökas.

Ehh... bloggas menar jag.

Eller både och.

6 Comments:

At 3/05/2008 7:54 em, Anonymous Anonym said...

Vi fick en son i natt. Visserligen är det femte barnet, men vi har ändå ont om kläder. I alla fall kläder att växa i. Förhoppningsvis är skorna fortfarande tillåtna i park-OL år 2026 eller när dom nu kan komma till användning.

 
At 3/06/2008 10:35 fm, Anonymous Anonym said...

Vem behöver inte en nostalgisk tripp tillbaka till det ljuva åttiotalet.Då man var odödlig och sprang USM och skadorna sträckte sig till rispor på smalbenen, skrubbsår på händerna och en och annan blånagel på vårens första tävling i fjolårets skor.

Dessutom så mår jag oförskämt bra i mina hälsenor, har tillgång till härdade spikar och saknar ljudet av spikar mot berghäll en mörk augustinatt. :-)

 
At 3/06/2008 1:16 em, Anonymous Anonym said...

Jag skulle vilja ha skorna eftersom det i år blir 10årsjubileum av mina vadproblem. Jag har aldrig ägt ett par spikskor och skulle inte förvåna mig om problemen försvann om jag kunde lägga rabarber på ett par. Dessutom är jag jävligt bitter i största allmänhet och hatar sprint.

 
At 3/06/2008 8:57 em, Anonymous Anonym said...

Jag vill ha tillbaka mina skor.

 
At 3/06/2008 9:14 em, Anonymous Anonym said...

Jag skulle skänka dem till Alternativets representant inför Förbundsmötet.

Tänk att hålla upp dem och visa att Svensk orientering har stått stilla sedan dessa skor lanserades.

Det tråkiga är väl att presudiet inte skulle förstå....

 
At 3/06/2008 9:32 em, Anonymous Anonym said...

Jag tycker att jag borde få skorna då jag inte har det minsta användning för dom. Eftersom jag, trots mina blott 21 år, har värdelösa fötter och inte kan springa med något annat än gubbskor (orienteringsskor med vrickskydd) har jag ingen nytta av dom. Med andra ord skulle dom stå här hemma och jag skulle kunna ligga och titta på skorna, drömma mig bort om hur jag nästan hade kunnat flyga fram genom skogen...

Ps. Kom inte och säg att jag kan använda vanliga vrickskydd för det kan jag inte. Då blir senorna inflammerade och jag får något sorts senknarr..

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se