söndag, april 06, 2008

En blöt stig

Kort rapport från Rosersbergs slott. Stigen som kommer in i parken från sydost är blöt. Jävligt blöt. Jag körde fast där på årets premiärtur på mountainbiken. Efter 29km och 92 minuter var krafterna slut i AspLövets kropp. Sicken jäkla röta att jag rullade in på Fläskberget i samma ögonblick. 2 månader till Lida-Loop. Jag behöver nog en 5-6 mil i veckan för att orka med den tävlingen.

Fan också!

Jag måste sluta skriva såna här långa inlägg. Jag hinner ju inte göra något vettigt med mina dagar annars.

4 Comments:

At 4/06/2008 5:36 em, Anonymous Anonym said...

Kirre blir sur när någon kör MTB utan att meddela i förväg, likaledes även tompa och erik skulle jag tro!! Så meddela oss... OM du nu vill ha några EFTER dig på stigarna.

 
At 4/06/2008 8:15 em, Anonymous Anonym said...

en blöt stig o MTB.. sicken lycka.. själv har jag jobbat 10 timmar och skippat träning och diverse aktiviteter med familjen.. jag byter din dag mot min dag minst 8 dagar i veckan.

 
At 4/06/2008 8:49 em, Blogger AspLövet said...

Jag var ju tvungen att testa cykeln (så att den inte rostat igen helt) en gång innan jag hör av mig.

Förresten undrar jag varför ingen annan har hört av sig till mig. Är jag verkligen först att ta mig ut på cykeln?

Jag drar ett massmail när jag planerar nästa runda (förmodligen först nästa vecka)

 
At 4/07/2008 9:54 fm, Anonymous Anonym said...

Inkludera gärna Tomas.Bystrom@gmail.com på din massmaillista.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se