måndag, april 28, 2008

Öltält

Till min (initiala) glädje hade dom ölförsäljning på 10mila men det som såg så lovande ut blev till en stor besvikelse. Sigtuna Brygghus var där och sålde 2 obskyra, men mycket goda, ale´s. Jag hann provsmaka före starten på herrkavlen men när man väl behövde en öl, för att ta bort dom där skarpa kanterna på livet som jag nämnde i förra inlägget, då hade dom bommat igen. jag tror inte ens klockan hann slå midnatt innan det var stängt och sen, vad jag såg, öppnades aldrig den verksamheten igen.

Med andra ord var det som att ställa fram en stor godisburk på ett barnkalas men aldrig låsa upp burken.

Idioter!

3 Comments:

At 4/28/2008 2:41 em, Anonymous Anonym said...

Ja det sörjde vi också.

 
At 4/29/2008 2:26 em, Anonymous Anonym said...

För oss som kom över viken var öltältet öppet under hela 10-milafesten. Skulle du besökt tältet som representerar dina rötter hade hemvägen till TC blivit 4 gånger längre. Snopet?

 
At 4/29/2008 3:28 em, Blogger AspLövet said...

Lapin Kulta>> Fan då!!! Det var alltså dit jag skulle gått i gryningen när koman började infinna sig. Jag som visste vart ert tält låg och allt.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se