torsdag, april 24, 2008

Smakar det så jada jada jada

Fick betala svettiga pengar för restaureringen av min MTB men nu är den mer än körduglig. Införskaffade bland annat ny kassett och kedja. Dom gamla var lite trötta efter 7 års skogskörning. Nu gäller det bara att lägga allt jävla ideellt tjafs åt sidan så att man kan träna själv.

Egentligen borde jag ju cykla ut på 10mila men jag är lite orolig för hemresan. Då har jag varit uppe långt längre än ett dygn och kanske nallat lite väl hårt på pluntan. Risken är att jag kör av vägen när den svänger i Verka.

"Singelolycka på cykel vid Verka. Polisen misstänker att alkohol är inblandat i den tragiska händelsen. En granne som såg det hela berättar att vägen svänger men inte fan svängde cyklisten. Det är ännu oklart om cyklisten heter Pekka"

Jag tror jag spar mitt eventuella cykelsjälvmord till 2012.

Året då min H45-karriär havererat.