söndag, maj 25, 2008

AspLövet ugglar



Idag provade jag på att "uggla". Jag vet inte om jag har så värst mycket över för den sysselsättningen. Att sitta uppkrupen på en trädstam där lite huvudrörelser är det enda som ska roa. Jag avstod från att låta. HoHo HoHo. Vad är nyttan med det liksom. Kanske påverkades jag lite av att allt jag såg var ett gigantiskt nytt hygge. Man kan säga att jag "hygglade". Men mest av allt är jag nog bara uttråkad. Uttråkad av att bara gå i skogen. Det går ju så jävla långsamt och sen blir man bitter eftersom man hinner tänka på att man bara kan gå. Inte springa. Bara gå. Det är inte så jävla "hyggligt" ska ni veta.

3 Comments:

At 5/26/2008 1:58 em, Anonymous Anonym said...

AspLövet Ugglar påminner inte så lite om ugglan Helge (Bert-Åke Varg) i från A till Ö.

 
At 5/26/2008 6:27 em, Blogger AspLövet said...

Så är det nog...

Som om jag inte skulle kunna så enkla saker, jag bara frågar.

Kom och skriv mej det på näsan,

kom och skriv mej det på näsan,

kom och skriv mej det på näsan den som vågar!"


Retro-tripp

 
At 5/27/2008 8:17 fm, Anonymous Anonym said...

Den går faktiskt på barnkanalen såg jag när jag vabba en gång i våras. Grymma kulisser i den skogen.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se