torsdag, maj 29, 2008

Bortglömd

Jag sitter ensam (nästan) på firman idag. Vi är ju omringade av 1000 poliser och en betongmur eftersom vi sitter vägg i vägg med den stora Irak-konferensen som pågår just nu. När jag skulle in till jobbet imorse var det säkerhetskontroll där bara gummihandske upp i röven saknades för att få komma in. Men som sagt, 80-90% av firman verkar inte våga ta sig till jobbet idag. Kanske tror dom att terrorister ska spränga hela Infra i luften. Eller så glömde bara ledningen berätta för mig att vi har ledigt idag.

Varslad och bortglömd.

Jag får en känsla av att dom inte tycker om mig.

2 Comments:

At 5/29/2008 1:51 em, Anonymous Anonym said...

Du får lägga upp krav på vilka km tider som ska gälla ikväll istället
/Robban

 
At 5/29/2008 3:12 em, Anonymous Anonym said...

Hello mr AspLeaf do you see me trough the window? It's me Condoleezza, I'm waving to you! No not there, over here behind allt the cops. I would like to run some orienteering with you tonight. The swedish statsministerbastard is soooo boring. Then can we see each other?

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se