måndag, maj 19, 2008

En helt vanlig dag.

Det kryper i kroppen idag. Jag sitter på firman och är överhopad av jobb. Inte så mycket för firmans räkning som privat. "De e mycket nu" som Stefan Sauk skulle ha sagt. På väggen framför mig sitter bilder på Wingstedt och Gueorgiou. Dom hänger där i väntan på att få åka med till Juk08la. Vi pratar om varför långdistansen är den mest prestigefyllda att vinna på VM, DM, KM eller vad fan nu man springer. Dom säger i och för sig ingenting. Jag tänker och hoppas att dom håller med. Så är det. Jag tänker. Jag tänker på lunchen åka till systembolaget och köpa Blå Curacao. Vem fan köper sån skit kan man undra. AspLövet. Inom kort kommer nämligen "AspLövet torrtränar" del 2 på Youtube. Det kan bli hur dåligt som helst. Mer om det en annan dag. Ikväll ska jag till Ostmästaren, besöka ett styrelsemöte, ordna 2 kartor i OCAD samt natta Miniknatarna. En helt vanlig kväll med andra ord. Imorgon hoppar jag in i ekorrhjulet igen. Då ska jag, Emil och Thierry prata om hur många kodsifror man kan ha i minnet utan att det stör orienteringskoncentrationen. Jag säger fyra. Dom håller säkert inte med.