torsdag, maj 15, 2008

Idag är jag JÄVLIGT sugen på att få springa

10 Comments:

At 5/15/2008 9:44 fm, Anonymous Anonym said...

Var är du på bilden eller startade du senare? ;-)

 
At 5/15/2008 11:18 fm, Anonymous Anonym said...

Orienterarna är knappast "ett gladlynt och frimodigt släkte" längre. Attiydförändringen kanske bör förklaras med sprintifieringen. Gnäll och klagan=sprint, gladlynt och frimodig=klassisk

 
At 5/15/2008 1:28 em, Anonymous Anonym said...

Smisk på fingrarna, Asplövet! Slarv i korrekturläsningen eller har du medvetet bytt ut "ävlan" mot "älvan" i detta , för de renläriga, heliga motto?

PTT

 
At 5/15/2008 6:56 em, Blogger AspLövet said...

VJ-löparn>> Jag satt hemma och grät. (dock inte över en missad SCC)

PTT>> Det är en "klipp och klistra"-text från nätet så jag svär mig fri från stavfel. Kan inte påstå att jag korrekturläste det här gamla mottot

Jag känner igen min sport i mycket men en rad faller inte på min lott.

".. ett gladlynt och frimodigt släkte"

 
At 5/16/2008 10:40 em, Anonymous Anonym said...

Jag måste bikta mig. När jag ändå var i stan och bodde ett stenkast från Humlegården så kunde jag inte motstå frestelsen att ställa upp i SCC. Snälla Asplövet, jag ber om förlåtelse... men det var riktigt kul!

 
At 5/16/2008 11:29 em, Anonymous Anonym said...

se där alla bakåtsträvare - även en skogens elegant som LIGA har sett ljuset i tunneln. Sprint ÄR kul!!!
Deadline för anmälan till Gröna Lunds etappen är söndag 18.00 (gäller även Läggan!)
PS Liga, jag hade koll på dig även på torsdagen. Ingen undgår mitt argusöga! hahahaha

 
At 5/20/2008 10:21 fm, Blogger AspLövet said...

Liga>> Jag tror att du ljuger. Hur kul kan det vara att stämpla vid en offentlig toalett i Humlegården som normalt bara besöks av blottare och hundägare.

 
At 5/22/2008 8:51 em, Anonymous Anonym said...

Rättning!! Det är ingen toalett utan ett elskåp som syns på bilden!

Hur ser det ut för CoachLövet inför Juk08la? Är lagen överfulla eller kommer du få skrapa ihop deltagare?

 
At 5/23/2008 7:56 fm, Blogger AspLövet said...

Inför juk08la ser det bra ut mängdmässing. Har fortfarande 16 löpare till dom 2 herrlagen. Tyvärr har jag inga som kan/vill/borde springa längre än 8 km till 2:a laget men det är väl ett problem som vi bara ser i Sverige. I Finland är det väl varit slagsmål om dom långa sträckorna oavsett kroppsstatus.

Själv då, ska du springa?

 
At 5/26/2008 8:52 em, Anonymous Anonym said...

Tyvärr har fick inte Hjortarna ihop något lag. Men jag är så sugen på Jukola att om jag fick vara med i något annat lag skulle jag till och med kunna kuta förstasträckan....

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se