söndag, maj 18, 2008

Jag känner inte mina tår

Det finns gränser även för AspLövet. Imorse sket jag i att den veckolånga misären jag haft i bröstet inte försvunnit. Efter att ha snytit och hostat ut nattens ranson av tjockt, segt och ganska grönt slem så tog jag en tur på mountainbiken. Jag fick faktiskt med mig tre medcyklister som verkade lika oförstående över varför vi gjorde detta då väderleken var +5, duggregn med en allt annat än vänlig vind. 37 km och ett par gravt nerkylda tår var resultatet av den här tvåtimmars-rundan.

Det bästa var nog att den tog slut.

4 Comments:

At 5/18/2008 8:45 em, Anonymous Anonym said...

Och jag som blivit av med min kära Scott, stulen, för andra gången... Har bara min reservTunturi kvar nu, med alltför breda däck, känns som att försöka cykla med en ångvält!! Utan stötdämpare dessutom, varenda ojämnhet känns som att cykla in i en vägg... J*vla cykeltjuvar! Niskalaukaus saunan takana!!

 
At 5/18/2008 9:42 em, Anonymous Anonym said...

Jag trodde att den enda runda du var ute på numera var antikrundan?

 
At 5/20/2008 10:17 fm, Blogger AspLövet said...

Är inte antikviteter något värdefullt? Det passar ju inte alls in på mig.

 
At 5/23/2008 9:48 em, Anonymous Anonym said...

Disktrasor har också ett värde.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se