onsdag, juni 18, 2008

Bra jobbat Silja Line

Det har skitit sig med Silja Line sen dom såldes till Tallink. Jag kontaktade ganska omgående kundtjänsten på Silja Line för att höra om dom fått in någon upphittad mobil. Dom var måttligt intresserade av att hjälpa mig utan gav mig bara ett telefonnummer till båten. Förmodligen fick jag telefonnumret till maskinrummet för ingen svarade på mina 15 försök väl utspridda på ett dygn. Kontaktade återigen Silja Lines kundtjänst, via mail denna gång, och blev då hänvisad ännu en gång. Nu var det hittegodsavdelningen på någon obskyr ort jag skulle prata med. Där svarade dom ganska direkt men informerade bara att kvarglömda saker inte kommer till hittegodsavdelningen förren tidigast en vecka efter det upphittas. Sannolikheten att min mobil kommer så långt innan den försvunnit i någon lågavlönade stackares ficka är nog minimal.

Jag införskaffade en ny mobil idag.

1 Comments:

At 6/18/2008 5:35 em, Anonymous Anonym said...

Blir man förvånad eller blir man förvånad? Det är service enligt gammal hederlig sovjetstil, helt i enlighet med TALLINK's policy, d.v.s. ingen service. Åk med Viking istället.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se