lördag, juni 28, 2008

Förnedring ska vara gratis

Det ska vara fan att hosta sig fram genom tillvaron. Har snart hostat i fyra veckor och ingen ända på rosslingarna i bröstet verkar det var. Har försökt med alla möjliga och omöjliga medel att skrämma skiten ur den här sega och segdragna hostan men den ger sig bara inte. Kanske borde man gå till en doktor. Men jag ids inte för han kommer ta en titt på mig och säga att det är ett virus. Betala på vägen ut säger han säkert och skrattar. Jag har den relationen med läkare har jag upptäckt. Dom behandlar mig aldrig utan hänvisar bara till mina ynkliga gener. Jag har tröttnat på att betala för att bli förnedrad. Förnedring tycker jag ska vara gratis.

1 Comments:

At 6/29/2008 10:43 fm, Anonymous Anonym said...

Här kommer min bästa förskylningsdryck:

- Värm 4dl öl med 10 kryddnejlikor och 3 vitlöksklyftor.
- Låt drycken stå och dra med lock
i 10 minuter.
- Tillsätt C-vitamin från saften av en citron.
- Avsluta med 2 stora msk honung.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se