måndag, juni 02, 2008

När jag inte sover.

Jaha! Då var man här igen då. I skrubben. Där jag sitter. När jag inte sover.

Vaknade till efter 2 timmars sömn i natt, klockan 01:30, och har sedan dess stirrat i taket medan hjärnan haft tankarna på annat håll. Till slut tröttnade jag på att inte tröttna så jag gick upp. Till skrubben. Där jag sitter. När jag inte sover.

Efter att bara ha sovit 4 timmar natten mellan fredag-lördag, tränat 4 timmar på lördagen och avverkat en lång skön skogpromenad igår på 2 timmar så borde min kropp skrika efter sömn. Men tydligen behövs inte det. Det måste vara något fel på mig. Kanske har jag en fet cancertumör som klämmer på sömncentrat i hjärnan. Eller så är jag orolig över något. Jag kan bara inte minnas vad. Det är väl ett lika gott tecken på galenskap som något annat. Kanske har jag ett identitetsproblem. Är jag AspLövet eller inte? Jag som alltid bara försökt vara en i mängden mår förmodligen bra av att inte veta vem jag är. Även om det innebär att jag inte kan sova.

Det är knappt 3 timmar tills att jag måste gå upp, eller hur man nu ska säga, och för att få tiden att gå ska jag titta i mina kartpärmar. Jag börjar kunna dom rätt bra nu.

2 Comments:

At 6/03/2008 9:48 fm, Anonymous Anonym said...

Övertränad?

:=0

 
At 6/03/2008 11:50 fm, Blogger AspLövet said...

Tror att jag funnit orsaken. Jag har varit involverad i ett vad sedan mitten av februari där jag inte fick dricka Coca-Cola fram till och med sista maj. Jag drack denna söndag ca 1 liter Cola och förmodligen var det sockerchocken som satt kvar i kroppen under natten.

Det om något bevisar väl vilket gift det rör sig om.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se