torsdag, juni 26, 2008

Orienteering Today

Vet ni vad!

Jag tycker att hela orienteringsvärlden borde prenumerera på Orienteering Today. Bortsett från att det är en bra tidning med trevliga reportage och kartor från hela världen så kan man i senaste numret beskåda två foton av självaste AspLövet. Bland annat ett helt uppslag med mitt "Nattåg" från årets 10mila som bakgrund. Ganska schysst bild om jag själv får säga vad jag tycker. Helt objektivt givetvis. Men det är inte därför tidningen borde ha många prenumeranter. Om den här tidningen kunde bli en mjölkkossa för dom ansvariga utgivarna kanske AspLövet lägger ner lite energi i tidningen och börjar bomba utgivarna med material. Givetvis mot betalning. Tidningen blir helt enkelt "AspLeaf Today" i framtiden. Fast när jag tänker efter kanske "AspLeaf Yesterday" passar bättre. Skit samma.

Det är i alla fall dit jag vill komma. Antingen börjar ni prenumerera på Orienteering Today eller så skickar ni pengarna direkt till mig. Någon jävla nytta ska jag väl ha av er som halkar in här av misstag. Det ska kosta att göra misstag. Så att ni lär er att inte repetera era faleranden här i livet. Betala och stäng dörren efter er helt enkelt.

Vem vet. Är ni riktigt duktiga så kanske jag erbjuder Orienteering Today att få ett exklusivt utvik med AspLövet. En plansch i mittuppslaget på AspLövet ståendes i en mosse nersjunken till knäna iförd ett par trasiga superkalsonger. Inget annat. Bara kalsongerna och den blekfeta pluffsiga kroppen som lyser upp skogen.

Den bilden kan ni ha på er näthinna resten av dagen.

Hoppas att ni inte ätit lunch ännu.

Hörde jag kassler?

2 Comments:

At 6/26/2008 10:21 em, Anonymous Anonym said...

Fan. Allt var alltså ett jävla PR-knep. Jag som suttit här dag ut och dag in och läst detta, i mina drömmar trott att det fanns själ och hjärta bakom. Fel fel fel, en bart pengarna som pratar. Skämmes ta me fan.

Men fortsätt gärna och skriv.

 
At 6/27/2008 9:44 fm, Blogger AspLövet said...

"Skämmes ta me fan"

Jag gillar dig också.

Att skämmas är det bästa jag vet. Krypa upp i soffan med en smutsig t-shirt som man kan snutta med och låta tv´n stå på som bakgrundsbrus. Och sen bara tänka på ingenting förutom skammen.

Vi borde alla skämmas lite grann. Inte så mycket för det vi gör utan för dom vi är.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se