måndag, juli 28, 2008

AspLövet goes Helsingborg, eller?

Idag fick jag ett mail som påtalade att jag synts i Helsingborg under helgen. Tydligen ska jag ha varit på festival och sett Bob Hund uppträda samt raggat på lättklädda rockersbrudar. OK, det där om brudarna hittade jag på själv. När man kommit upp i H40 har man all rätt i världen att drömma lite om det som borde vara istället för det som är. Om jag nu har varit i Helsingborg så måste det ha varit en sjujävla resa. Jag minns ingenting. Kanske är det på grund av detta som jag har värk i kroppen idag. Hela dagen har jag knaprat Ipren och trott att det varit en begynnande infektion men det kan alltså lika gärna vara en riktig bakfylla efter en minneslös helg. Man kan ju alltid hoppas. Det låter onekligen roligare än det jag vill minnas hände i helgen. Vi får väl se imorgon. Antingen är jag sjuk eller så är bakfyllan borta. Vad det nu än är jag lider av. Med lite tur är det både och.