onsdag, juli 30, 2008

AspLövet kan dra åt helvete

Om jag ska vara helt ärlig mot mig själv så är det egentligen bara en sak som jag är jävligt trött på. AspLövet. Hans destruktiva påverkan på mig börjar ta ut sin rätt. Om man sätter sig ner och analyserar det han skriver så inser man att han säger samma sak. Varenda. Jävla. Dag. Och det är ingen rolig läsning. Därför är det dags för mig att säga.

AspLövet kan dra åt helvete!

Tills att han skärper till sig är det jag som håller mig borta. Det ska till en helomvändning för att jag ska ta honom till nåder. Att det sker är föga troligt men jag ger honom den chansen i alla fall. Helomvändning AspLövet! Hör du det! Annars kan du sitta där i skrubben bäst du vill och tala till väggar som en vacker dag kommer falla ner över dig. Om någon undrar hur det går för AspLövet i min frånvaro så kan ni klicka på valfri månad i arkivet. Det som står där skiljer sig nog inte mycket från det han genomlider idag, imorgon eller vilken annan jävla dag som helst framöver.

Hej då AspLövet

Jag kommer inte sakna dig.

6 Comments:

At 7/30/2008 9:35 em, Anonymous Anonym said...

Säga vad man vill.....men en vältajmad självinsikt och självkritik har han den gode Asplövet.

Precis när jag tyckte att det tidigare läsvärda tjötet började bli tråkigt och trampade i samma bittra fotspår så inser han detta och lägger av..... må han vila och återvända som sitt gamla läsvärda jag.

 
At 7/30/2008 10:08 em, Anonymous Anonym said...

Neeej.

Neeej.

o

Neej.

Iof har klottraren ovan rätt.

 
At 8/01/2008 12:42 em, Anonymous Anonym said...

Asplövet har förvandlats till en puppa och vävt in sig i en kokong av gamla upptråcklade superunderställ från Helly Hansen och sönderklippta charmeusenylonbyxor med mudd. Snart får vi se honom fladdra över tallmoar och gammelgranshöjder i slimmad o-shirt och blänkande o-pants.

 
At 8/01/2008 4:01 em, Anonymous Anonym said...

...mens han drikker dansk specialbryg ....

 
At 8/04/2008 9:57 fm, Anonymous Anonym said...

Precis när det luktade återtåg och optimism. Skulle ju följa A:sets(!) väg tillbaka. Via gång och cykel, ortopeder och sjukgymnaster. Kör hårt!

 
At 8/04/2008 10:08 fm, Anonymous Anonym said...

Halvtid nu som Asplövet goes H40.
Nu är det ju bara knappa tvåoetthalvt år kvar innnan Lövet goes H45. Du kommer få ett varmt välkomnande från mig o alla andra gamla gubbar när du gör debut där.
Så nu har du en lagom lång period att systematiskt och målmedvetet bygga upp o rehabba alla lemmarna!

Rock on!!

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se