lördag, juli 26, 2008

En djävla idiot

Ikväll blev AspLövet uppringd av en djävla idiot! Vänta nu! Han som ringde var inte en djävla idiot. Idioten är AspLövet. Som så ofta. Han som ringde var faktist vettig som få och påtalade att jag nog har "onormal vävnadstillväxt" i knäna. Han sa mycket annat intressant också men just det där om den "onormal vävnadstillväxt" slog an på en sträng hos AspLövet. Men knäna. Jag vet inte. Personligen tror jag att det finns "onormal vävnadstillväxt" mellan öronen. På AspLövet alltså. Han är trög som få jag känner. Om jag vore mig själv skulle jag inte vilja umgås med AspLövet. Han är en djävla idiot.

4 Comments:

At 7/27/2008 3:22 em, Anonymous Anonym said...

Kan en helvetesmaskin benämnd Bromsman® vara svaret på Asplövets fromma böner (läs: bittra spottande, svärande och fräsande)?

Ett är säkert: om helvetesmaskinen är inställd för en styrkelyftare så blir det nog bromsspår® av Bromsman®.

 
At 7/27/2008 5:10 em, Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

 
At 7/27/2008 5:12 em, Anonymous Anonym said...

Löpband är till för maxintervaller då det är 30grader kallt och 2m snö ute vilket det inte är längre...

Dessutom går man bara in i väggen på simhallens löpband, bokstavligen, skiten stannar för mej efter 10min och min resa slutar i väggen.

Denhär bromsman träningen fixar vi lätt Asplövet! Lägg dej ner framför min bil med fötterna mot kofångaren och så kör vi!!

 
At 7/28/2008 1:01 em, Blogger AspLövet said...

Bromsman låter som något jag redan är. Jag vill hellre vara en Gasgubbe

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se