torsdag, juli 03, 2008

Gör vad fan du vill, jag bryr mig inte

Jag har funderat rätt mycket på O-ringen, som jag givetvis inte själv ska deltaga på men ändå. Det här med lift upp till ena etappen hade nog roat mig väldigt mycket. Kanske borde jag åka upp i skidmundering och skidor på fötterna för att ta en tur i liften. Väl på toppen kliver jag inte av utan åker ner igen till liftstarten där jag med beviken röst säger.

"Det är ingen idé grabbar. Det finns ingen snö på toppen heller"

Fast samtidigt som jag tänker allt detta kommer jag på att jag inte alls kan åka upp till Sälen. Dels för att jag inte tror att miniskidorna ligger kvar på vinden hemma hos mina föräldrar men kanske ännu mer för att jag den veckan befinner mig på en lite finare campingplats i Örebro. Det var inga alls problem att få tag på en stuga i Örebro kan jag meddela. Nu har jag i alla fall chockat mig själv genom att börja ragga en karta i närheten av den här lite finare campingen. I så fall blir det första löppasset på väldigt länge. Inte så smart förmodligen men jag bryr mig ju inte om någonting längre. Imorse när jag tittade mig i spegeln sa jag till mig själv.

"Gör vad fan du vill, jag bryr mig inte"

Med ett sånt motto blir livet blir så mycket lättare att leva, har jag upptäckt.