måndag, juli 07, 2008

I'm done with the road i'm walking

Det kom ett mail till AspLövet från Centrum OK. Tydligen ska dom åka till O-ringen och har beslutat sig för att sluta supa på helgerna. Dom verkar ha teorin att om dom super mindre och tränar mer så kommer dom orka springa mer i backarna som väntar. Man kan tycka att den insikten borde ha kommit tidigare för att dom ska hinna få någon effekt av sin plan men vem är jag att lägga mig i.

Dom skickade dessutom med en låt som dom tyckte borde tilltala mig.

Gluecifer - Easy Living

"I'm done with the easy living
I'm done with the easy living
I'm done with the slack you're giving me
I'm done with the easy living

I'm sitting in a house so pretty got a life so shitty and i want no pity
Come on with the nitty gritty yeah come on and hit me coz i'm feeling shitty

I'm done with the words i'm saying
I'm done with the words i'm saying
I'm done with the game i'm playing
I'm done with the words i'm saying

I'm done with the road i'm walking
I'm done with the road i'm walking
I'm done with the goddamn talking
I'm done with the road i'm walking"


Hmmm...

Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka detta. Spontant känns det som att Centrum OK vill att jag ska rycka upp mig och sluta vara AspLövet. Eller så är det ett subtilt värvningsförsök. Kanske vill dom ha någon som super åt dom på helgerna medans dom tränar.

Det skulle jag kunna göra.

4 Comments:

At 7/07/2008 11:56 fm, Blogger Oskar Karlin said...

Rättelse: Alltså vi slutar supa på helgen för att kunna satsa hårdare på veckodagarna för då är inte stan fylld av fulla förortare...

mvh Oskar
http://www.centrumok.se/

 
At 7/07/2008 1:01 em, Anonymous Anonym said...

Nu ska vi vara snälla mot våra kollegor Oskar!

http://www.centrumok.se/links/

 
At 7/07/2008 3:28 em, Blogger AspLövet said...

Det stämmer nästan in på mig Oskar. Jag är en förortsbo som är full på helgerna. Problemet för mig, men en välsignelse för er, är att jag aldrig orkar ta mig in till stan. Varken på helg eller vardag.

 
At 7/14/2008 9:56 fm, Blogger Pälle said...

Gluecifer - kings of rock!

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se