torsdag, juli 10, 2008

Kunkku

Jag funderade lite på det här med första kontrollen på tävlingar. Det bästa sättet att tackla dom är som AspLövet brukar göra. Pang på! Gärna med stenhård utgångsfart och sen inget bomtjafs. Och när du ändå har börjat på ett sunt sätt kan du lika gärna fullfölja hela banan i samma stil. Ungefär som jag gjorde på Norrteljes tävling 1995.

Fast mjäka inte runt som jag gjorde. 5:a!! Vad fan!! Jävla Greger (och dom andra 3 vilka lallare det nu var) Hur kunde jag inte vinna med ett sånt bra lopp? Kanske var jag ute och söp kvällen innan. Det är ju inte fy skam det heller. Att supa alltså. Det måste vi ta mig fan fira. Ikväll hänger jag i baren på båten till Åbo. Viking Line. Ni hittar mig längst ut på ena hörnet i baren. Jag har en ljusgrön t-shirt på mig med texten "Kunkku".

Kungen!

Det är jag det.

3 Comments:

At 7/10/2008 11:58 fm, Anonymous Anonym said...

Blir det bloggfritt i ett par dagar nu eller fortsätter berättelsen om en tynande tillvaro

 
At 7/10/2008 1:36 em, Blogger AspLövet said...

Eftersom jag bara är borta 3 dagar och ska hinna med både öldrickande och besök i 1976-års Jukolaskogar så är sannolikheten att jag bloggar liten.

Med andra ord kommer jag tyna bort lite till i avskildhet och under största möjliga tystnad.

 
At 7/10/2008 5:23 em, Anonymous Anonym said...

Tur att det är helg så man kan försvinna in i dimman själv, utan att behöva läsa om andras hårda (miss)öden. Lycka till i jakten på den missade stenen.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se