onsdag, juli 23, 2008

O-ringen hemma hos AspLövet är rörigt

00:50 avslutade AspLövet den 2:a etappen. Det hann med andra ord bli ny dag vilket innebär att jag kommer få köra 2 etapper under onsdagen. Både den 2:a som just avslutats och den 3:e. Men då kanske inte jag kan tillgodoräkna mig etappen som en tisdagsetapp. Blir tisdagen då en vilodag? Jävla skit då! Fast nu var ju den 2:a etappen den 6:e så kanske har jag kvar den 2:a om jag inte struntar i den och kör två 6:e etapper. Eller så kör vi på att den 6:e löptes den andra dagen eftersom den påbörjades då och så spar vi den 2:a till den sjätte dagen. Förmodligen spelar det ingen större roll i sammandraget då jag är rätt säker på att vinna hur det än genomförs. Min 6:e etapp bestod i alla fall av Lapin Kulta och tv-spelande i drygt tre timmar. Jag spelade ett FPS. Ni vet ett sånt där Första-Persons-Springande spel. Jag sprang och jag sköt men i ärlighetens namn satt jag fysiskt nedsjunken i en saccosäck. Men svettig om baken blev jag. Bara en sån sak.