tisdag, juli 15, 2008

Reklam som gör AspLövet glad

3 Comments:

At 7/17/2008 10:38 em, Anonymous Anonym said...

Aspet>>Grymt va du ser välvårdad ut på fotot

 
At 7/18/2008 9:16 fm, Blogger AspLövet said...

Visst är det fantastiskt vad Photoshop kan göra. Jag brukar ha den här bilden i min hand när jag ställer mig framför spegeln varje morgon och så står jag där 10 minuter och bara suktar efter mig själv. Mmmmmm.. Snygg idag. Igen.

Fast efter ett tag kommer jag på mig själv att skönhet kommer ju inifrån och ur min retuscherade kropp tränger ingen skönhet fram. Endast bitterheten, som bara jag kan se, väller fram ur mina porer som gör att inte ens dom glossigaste bilderna kan hålla skenet uppe.

 
At 8/07/2008 8:02 em, Anonymous Anonym said...

Ploff

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se