tisdag, september 26, 2006

Öppet hus?

Värst vad det vällde in folk här i dag då. Har inget minne av att jag bjudit in till Öppet hus? Nåja, vi får väl samsas om utrymmet. Ni längst där inne kan väl packa ihop er ute på terrassen så att alla nya kommer in på bloggen. Och du där borta vid TV´n som spelar Guitar Hero kan väl kliva upp på stolen och spela så att dom runt omkring inte snubblar på sladden. Jag gissar att många av er som kommit hit är här för första gången. Ni behöver inte hyckla inför mig, ni kan utan att skämmas erkänna att det är sista besöket också. I en nyligen gjord SIFO-undersökning angående min blogg svarade 99% att dom aldrig mer så länge dom levde skulle besöka min skitblogg igen. Den sista procenten förstod inte frågan. Nåja, för er som undrar vem jag egentligen är så hittar ni svaret här.


Message to all non-swedish-speaking-visitors:
This is the wrong forking for you I´m afraid. You have to go back and try again. Good luck!

5 Comments:

At 9/26/2006 8:12 em, Anonymous Anonym said...

Dom kanske har hört ryktet om att Salma Hayek ska ha en date med dig på lördag och ville se vem den lycklige är.

 
At 9/26/2006 8:27 em, Blogger AspLövet said...

Tjena Kungen!! Förmodligen har ryktet om att du brukar halka in här av misstag spridit sig. Folk är så desperata att få sola sig i din glans att dom tar till dom mest desperata metoderna man kan tänka sig. Här har dom dock inget annat än bitterhet och förnedring att hämta tyvärr. Är du inte snäll kanske jag ger ut din adress och hemtelefonnummer. Kan tänka mig att dom får stänga av Dragonvägen om det kom ut. Ojdå. Nu sa jag visst vilken gata du bor på. Du behöver inte vara orolig. Jag skall inte säga att du bor på nummer 35. Det får bli vår egen hemlighet.

 
At 9/26/2006 9:21 em, Anonymous Anonym said...

Eller så googla de "bitterhet" och "melankoli".

 
At 9/27/2006 2:17 em, Blogger AspLövet said...

Jag tror att den korrekta googlingen för att komma till mig är:

"bitterhet+gubbvader+whiskey+älgdrevet-sprint-träningstimmar-tävlingsplanering+"mannen som talade med kluven tunga""

 
At 9/27/2006 5:03 em, Anonymous Anonym said...

Nej, det funkade inte! Ingen träff - dax att ta ett snack med gänget på Google?

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se