lördag, juli 14, 2007

Krampminnen

Jag har en riktig nostalgikväll. Jag dricker Thai-grogg och drömmer om krampfyllda lopp i karriären. Som jag hade för länge sen. För länge sen med råge.

Thai-grogg.
1 del fulwiskey (Sang Thip eller Mekhong om du har, annars vilken jävla fulwiskey som helst)
1 del asiatisk energidryck (Typ Lipovitan, Krating Daeng eller liknande koncentrerad RedBullsort)
4 delar Coca Cola.
En näve Is

Jag försöker minnas mina bästa krampstunder och jag återkommer gång efter annan till mountainbikeloppet Långa Lugnet. Det är ett bra krampminne. Jag minns även "Törnbergs stig" som en av banans höjdpunkter. Efter lite sökande på nätet hittar jag följande guldkorn från nämnda stig.






Jag kan nu bara hoppas att alkoholen skapar en vätskebrist som gör att jag vaknar 02.30 med sendrag i vaderna.

Jag skulle bli så lycklig.

1 Comments:

At 7/15/2007 3:54 em, Anonymous Anonym said...

jajäävlar vilken härlig stund man hade där.. Törnbergs stig är en dröm som heter duga.. synd att den ligger en bit bort.

 

Skicka en kommentar

<< Home Bloggtoppen.se